RE DELLA FORESTA
GENEL YAYIN YÖNETMENİ
Önerileri
BAKIN BURADA KİM VAR!
Nataly ve Murad Osmann Sanayi 313’ü ziyaret ettiler.
İYİ Kİ SANAYI 313 BEBEK
INSTAGRAM
www.sanayi313.com
RE DELLA FORESTA
26.Nisan.2017
  • masa-791x602.jpg
Son zamanlarda benim de favorim olan, ‘Ormanın Kralı’ anlamına gelen "Re Della Foresta", Enis’in en sevdiği tasarımları arasında yer alıyor. daha fazla oku
Son zamanlarda benim de favorim olan, ‘Ormanın Kralı’ anlamına gelen "Re Della Foresta", Enis’in en sevdiği tasarımları arasında yer alıyor. Sanayi 313’teki varlığını, kendinden iri mobilyaların yanında, tekerlekli bronz ayaklar üzerinde taşıdığı aslan formundaki eski döküm çeşme başları ile etrafına hükmederken fazlasıyla hissettiriyor. Adını da kuvvetinden alıyor.
İki farkı yükseklikteki yüzeyi ve ağırlığından dolayı tabanına konumlandırılan tekerlekleri ile hareket edebilen fonksiyonel bir sehpa olarak sunuluyor.
BAKIN BURADA KİM VAR!
19.Nisan.2017
  • 1.jpg
  • 2-791x602.jpg
  • 3-791x602.jpg
Nataly ve Murad Osmann Sanayi 313’ü ziyaret ettiler. daha fazla oku
Nataly ve Murad Osmann Sanayi 313’ü ziyaret ettiler. Önce dükkânı gezdiler ardından onlarla sohbet ettik. Enerjileri o kadar pozitif ki anlatamam. Çay ve tatlı sırasında onlarla muhabbet etmek harikaydı. Klasik sorular dışında çocuk yapmayı düşünüp düşünmediklerini sordum. Murad tüm ailenin baskı yaptığını ve yakın zamanda çocuk sahibi olabileceklerini söyledi. Birbirimize Moskova’da bir akşam beraber yemek sözü vererek vedalaştık.

DOT DOT DOT ile Nataly’nin Sanayi 313 deneyimi:

Ben Nataly Osmann.
Güne başlarken ilk iş gülerim ve Murad’ı öperim.
Sanayi 313’e geldim çünkü buraya âşık oldum.
Sanayi 313’te nane çayı içtim.
Ayakkabılar dükkânı dolaşırken gözüme çarpan ilk parçalar oldu.
Sanayi 313’ten en çok aklımda açık fikirlilik kalan oldu.
Sanayi 313’ten ayrıldıktan sonra geri gelmek istiyorum.
Yatmadan önce kesinlikle ayakkabılarımı bir daha deneyeceğim.
İYİ Kİ SANAYI 313 BEBEK
05.Nisan.2017
  • 313-791x602.jpg
Müge’nin Sanayi 313 Bebek ile ilgili yazdığı samimi yazı vesilesiyle, günlük çalışma temposunda o minik dükkan içerisinde neler hissettiklerini okumak çok keyifli. daha fazla oku
Uzun bir aradan sonra yeniden yazı yazmaya vakit bulmak gerçekten harika. Sanayi 313 Bebek açıldı ve hepimiz için çok büyük bir adım oldu.
Sabahları 7:30’da yumurtalı ve bol sağlıklı bir menü ile kapılarımızı açıyor, akşamları 21:30’a kadar  büfemizde yemek servis etmeye devam ediyoruz.
Bebek’te var olmak çok keyifli.
Genelde sabahları 6:30’da Sinem’le dükkana gelip pastane büfesi için hazırlanmaya başlıyoruz. Daha sonra büyüyen mutfak ekibimizden Ece ve Merve’nin gelişiyle salata büfesinin hazırlıkları başlıyor.
Sanayi 313 Bebek için menüme  yeni tatlar ekledim. Köfte ve kokoreçten ise yoğun istek dolayısıyla vazgeçemedim.
En sevdiğim ve hayal ettiğim şeylerden birisi minik bir dükkanın içinin pişmiş hamur kokusuyla dolmasıydı. Hayalim gerçek oldu. Bebek dükkanda içeri girdiğinizde bu güzel kokuyu bol bol içinize çekebilirsiniz.
Yeni karakterlerle karşılaşmak, onların günlük rutinlerinin içine girmek çok keyifli. Sabahları işe gitmeden bize gelip kahve içenlerle ayaküstü ettiğimiz sohbetler beni çok eğlendiriyor. Hafta sonu yürüyüş sonrası gelen çiftler, sağlıklarına ve kilolarına önem veren bayanlar, çikolatalı kurabiye yemek için ağlayan küçük çocuklar… Bebek  dükkan hepimizin hayatına çok güzel bir dokunuş yaptı. Hele ki insanlardan pozitif geri dönüşler alınca, işte o zaman diyorsunuz ki iyi ki yapmışız. İyi ki Enis’le geceleri  mutluluktan, heyecandan uykumuz kaçmış ve iyi ki yeni planlar yapmışız….
POP UP @ DUBAI
04.Nisan.2017
  • 2820-791x602.jpg
Sanayi 313 “Ruhani Bahçe” teması ile, Dubai - Level Shoe District’te baharı altın bir bahçe ile karşılıyor. daha fazla oku
Sanayi 313 “Ruhani Bahçe” teması ile, Dubai - Level Shoe District’te baharı altın bir bahçe ile  karşılıyor. Sanayi 313 Architects, Ruhani Bahçe ile Sanayi 313 kimliği arasında bir bağ kurduklarına inandıkları altın yaprakları bu ayaklıkları tamamlamak için kullandılar. Pop Up, tasarımcıların yer aldığı merkezi bir noktada Nisan ayında 14 gün boyunca sergileniyor olacak.
BOŞLUĞA YOLCULUK
30.Mart.2017
  • AS-791x602.jpg
  • 2017-03-09-10-19-33-1-791x602.jpg
  • IMG_20170227_152442_427-791x602.jpg
  • IMG_20170308_013420_121-791x602.jpg
  • SAM_8105-791x602.jpg
  • SAM_8260-791x602.jpg
Uzun süredir gezginlerin kitaplarını okuyup sosyal medyada paylaştıkları deneyim videolarını izlemekten kendimi alamıyordum. Doğu Ekspresi de bunlardan biriydi. daha fazla oku
Uzun süredir gezginlerin kitaplarını okuyup sosyal medyada paylaştıkları deneyim videolarını izlemekten kendimi alamıyordum. Doğu Ekspresi de bunlardan biriydi. Doğu olmasından dolayı ve yeterince konforlu olmadığını düşündüklerinden belki, insanlar çok tercih etmiyordu. Ancak bize videolar ve kitaplardan sonra inanılmaz derecede gitme isteği geldi ve yola çıktık…
Doğu ekspresi Ankara ve Kars arasında hizmet veren bir tren. Güzergahı ise :
Ankara > Kırıkkale > Kayseri > Sivas > Erzincan > Erzurum > Kars.
“Örtülü Kuşetli” adı verilen dört kişilik kompartımanda yerimizi aldık. Dört kişilik koltuklar açılıyor ve yatak oluyor. Temiz çarşaf, yastık kılıfı gibi şeyler veriyorlar. Her şey gayet konforlu ve temiz.
Tren 18.00’da yola çıkıyor ve 06.30 gibi Erzincan taraflarında oluyoruz. Dağların kenarından kıvrılan masmavi nehir manzarasına gözümüzü açıyoruz. Hiçbir şeyi kaçırmamak için kafamız cama yapışmış halde yol alıyoruz. Erzurum’a yaklaştıkça manzara kendini bembeyaz uçsuz bucaksız bir boşluğa bırakıyor. Boşluktan ve beyazlıktan gözümüz kamaşıyor. Tam bu sırada kompartımanda Redd’in ‘’Bu boşlukta insan n’apar , canı sıkılır aya dalar‘’ duyulmaya başlanıyor.  Yolculuk 25 saat olmasına rağmen  bir dakika bile canımız sıkılmıyor.
Gün doğumuyla birlikte gün batımını da trende karşılıyoruz . Gökyüzünün renk değişimi karların üzerine yansıyor. Tadı damağımızda bir tren yolculuğu bittiği için hafif üzgünlükle beraber Kars’a gelmiş olmanın mutluluğunu hissediyoruz.
Ertesi günün ilk durağı Çıldır Gölü. Gölde bir balıkçı restoranı var. Restoranda çalışan bir Karslı amca bizi karşılıyor. Gölün hikayesini anlatıyor. Göl aralık ayında buz tutmaya başlıyormuş ve nisana kadar böyle kalıyormuş . Buz kalınlığı yaklaşık 50 cm. Göl üzerinde atlar ve kızaklarla geziliyor. Alabildiğine beyaz , alabildiğine boşluk… Beyniniz temizleniyor boşluğa bakarken, dinginleşiyorsunuz. Yolda beyaz tilkiler ile selamlaşıyoruz.
Sonraki rotamız ise Ermenistan sınırındaki Ani harabeleri. Yaklaşık 8 km’lik bir yürüyüşün sonunda harabelerin tamamını görerek rotamızı tamamlıyoruz. Ani Antik Kenti dünyanın en önemli ticaret yollarından olan İpek Yolu üzerinde bulunuyor. Onuncu yüzyılda Ermeniler tarafından inşa edilmiş. Kentte birbirinden etkileyici kiliseler ve cami kalıntıları bulunuyor. Arpaçay Nehri Ermenistan ve Türkiye arasında doğal sınır görevi görüyor. İnanılmaz etkileyici kocaman bir yarık..
Ani Harabelerinden sonra havaalanına dönüyoruz. Boşluk yerini betona bırakıyor ve geri dönüyoruz.

Gülay Özgün - İç Mimar
MÜZİK
29.Mart.2017
  • No documents available.
Jimi Jules - Moon daha fazla oku
Jimi Jules - Moon
PIRIL ARIKONMAZ
27.Mart.2017
  • Unknown.jpeg
  • pzrzl-arzkonmaz-portre-791x602-copy-2.jpg
Pırıl Arıkonmaz ile sohbet daha fazla oku
Pırıl Arıkonmaz ile sohbet
ONUN FAVORİSİ
21.Mart.2017
  • thumb_Sanayi313_Cruise17_0193r_1024-791x602.jpg
Sanayi 313 İlkbahar 2017 Koleksiyonu dükkandaki yerini aldı. daha fazla oku
Sanayi 313 İlkbahar 2017 Koleksiyonu dükkandaki yerini aldı. Geçen hafta, yeni koleksiyonumuzun tanıtımı için bir basın lansmanı düzenledik. Türkiye’deki moda dünyasından pek  çok başarılı isim o gün bizimle beraberdi. Serena’ya koleksiyonundaki favorisini sordular. “Garofano Slipper’lar” elinin ilk gittiği parça oldu.
ENİS’İN MOOD BOARD’U
16.Mart.2017
  • 791x602.jpg
Enis, beni son hazırladığı Mood Board’u ile Sanayi 313’ün ilk açıldığı günlere götürdü. daha fazla oku
Enis, beni son hazırladığı Mood Board’u ile Sanayi 313’ün ilk açıldığı günlere götürdü. Mood Board’un tam ortasında duran kadın suratını Seda Gazioğlu, henüz 313 açılmadan bizim için çizmişti. Etrafındaki çark Oto Sanayi’yi, güçlü kadın suratı ise buranın değişen yüzünü temsil ediyordu.
Takım olarak o gün 313 için ne kadar heyecanlıysak, bugün de aynı hislere sahip olduğumuz için hepimizle gurur duyuyorum.
Mood Board’un diğer parçaları ise, yeni satışa sunduğumuz Sanayi 313 İlkbahar Koleksiyonu’ndan seçmeler, kendi ürettiğimiz çikolatalarımız, 313’ün demirbaşları James Plumb yarım ayna ve Kilise bankı kanepe, Enis’in tasarımı General Gordon puflar ve Cathy Dalwood’un Sanayi 313 için özel olarak tasarladığı “Turkish Girl” isimli heykel. Bir de 313’ün merdivenleri ile restoran kısmının vazgeçilmezi çok yönlü tabureler var.
Aslına bakarsanız her bir parçanın ayrı ayrı anısı var bende. 313’ün merdivenleri, buraya ait Instagram’da paylaştığım ilk resimdi. Çikolatalar 313 mutfağından heyecanla evime getirdiğim ilk yemekti. Taburelerin çok kullanışlı olması (kapağı açılıyor ve içine çantanızı koyabiliyorsunuz) dikkatimi çeken ilk öğelerden biriydi.
İlklerin devamına...
ZAMANI İYİ KULLANMAK
15.Mart.2017
  • 791x602-12.jpg
Zamanı iyi kullanmak çok önemli bir konu. Çözüm ise önceliklendirmekten geçiyor. daha fazla oku
Seyrettiğim bir TED konuşmasından sonra (video ektedir), bazı önerilerle karşılaştım.
Geleceğe, yılın sonuna yolculuk etmek ve kariyer, aile ve kişisel anlamda kaydedilen hangi gelişmelerin kişiyi mutlu edeceğini yazmak...
Ben de kendiminkileri not ettim:
KARİYER
1) Sanayi 313’ün bloğunu olabilecek en güzel şekilde yazmak.
2) Hamileliğim süresince yazdığım kitabı yayımlamak.
3) Bolca kitap okumak.
AİLE
1) Ailemle iyi zaman geçirmek.
2) Bebeğimi en güzel şekilde büyütmek.
3) Ailemin ruhsal yoldan gelişimine katkıda bulunmak.
KENDİM
1) Spor ve dengeli beslenme ile sağlıklı bir vücut ve zihin.
2) Ruhsal gelişim.
3) Eğitimsel gelişim.

Şimdi zamanımı önceliklerime göre kullanmaya başlayacağım.

Displaying results 1-10 (of 224)
  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  >
© 2014 SANAYİ313 All rights reserved.